torsdag 19 september 2013

Godis-test

Jag vet att jag skrev att jag gått ner i vikt häromdagen. Att jag nu ser en första-siffra på min vågs display som jag inte sett på flera år igen. Att det är lite paradoxalt att då skriva om test av nytt godis... det bjur jag på. :)

Snubblade över en ny choklad i affären, Lindt släpper tydligen ne ny serie med choklad under namnet "Hello my name is...". Detta i kombination med rabattkupong med smakrabatt, och en smått kurrande mage och dessutom lingonvecka, gjorde det närapå omöjligt för mig att gå förbi hyllan utan att snappa åt mig. Hela tre smala smakbitar åkte med i korgen:

Lindt Hello my name is Caramel Brownie
Lindt Hello my name is Cookies and Cream
Lindt Hello my name is Nougat Crunch

Jag och J delar på Caramel Brownie till kvällskaffet (J) respektive kvällstéet (moi).

Omdöme?
Tja, om man stoppar en bit i munnen och tuggar en gång och sedan njutningsfullt "MMMM"-ar högt, så är den nog att rekommendera. Sött och chokladigt, med flytande kola och lite kak-känsla. Kanske inte skulle sätta i mig en hel kaka av den men några rutor var extremt gott! Spring och köp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar