onsdag 8 februari 2012

Mmmm....

J, den lilla gottegrisen, kom hem med en nyhet på Marabou-fronten idag. Hört rykten och sett omdömen om den tidigare, hade ändå tänkt prova den så småningm då kombon låter högeligen intressant, så det gjorde inget att det blev chokladprovning mitt i veckan. På en onsdag, minsann. Dessutom var jag duktig och var ute och powerwalkade 45 min före frukost och dusch och jobb imorse. Det har sina fördelar att jobba jourvecka med sena pass ibland...


Bildkälla: Här.

Marabou Black Saltlakrits har nu alltså provsmakats.

Nu älskar jag lakrits. Jag är medveten om att inte alla gör det. Men ni som gör det - spring och köp. Den här var, kort och koncist konstaterat: GOOOOOOD!!!!

1 kommentar:

  1. Visst var den! Åkte med hem av två anledningar:
    1. Mmmm me like kombon.
    2. Sambon som normalt slukar godis hatar lakrits så denna får jag ha ifred :D

    SvaraRadera