söndag 8 januari 2012

Julie & Julia

Alltså. Ni håller på att bli bortskämda, ni eventuella bloggläsare som hittat hit. Tolv inlägg på tre dagar, minsann.

Eller så tror ni att jag inte har ett liv. Kan vara så också.

Imorgon är det dock måndag. Ny arbetsvecka. Och jag tror det kommer bli betydligt färre inlägg per dag då. För jag jobbar ju. Och har ett liv.

Men idag är det söndag, och medan J förnöjer sig med sitt nya Playstation så sitter jag bredvid med laptopen i knät och bloggar. Och så ska jag se på film. Blev lite sugen på att se om en film jag har liggandes på laptopen - Julie & Julia. En feelgood-film (såna gillar jag!) som handlar om... en matbloggare som plöjer sig igenom alla recept i en gammal klassisk kokbok, och parallellt kokbokens författares liv. En film baserad på en sann historia. I dubbel bemärkelse.

Så, nu bloggar jag om en matbloggare som blivit film. Undras vad min framtid bär med sig.... muahahah!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar